חיסכון במים

למען עתיד טוב יותר לכולנו

   דצמ 22

אורי אדלסבורג- אנרגיה ירוקה

בשנים האחרונות יותר ויותר אנשים מבינים כי השמירה על כדור הארץ ועל איכות הסביבה הינה הכרחית ולמעשה אם לא נשמור על כדור הארץ ועל האנרגיות הזמינות לנו נמצא את עצמנו ללא אנרגיות זמינות לשימושים שונים כאלה ואחרים. אם בעבר נהוג היה לנצל כל מקור אנרגיה אפשרי ולו על מנת למצוא את האפיק בו נוכל לנצל את האנרגיה באופן היעיל ביותר ולא משנה כמה מקורות אנרגיה נהרוס בדרך או כמה כסף תעלה לנו צריכת האנרגיה וייצורה הרי שכיום יותר ויותר מבינים כי אנרגיה זמינה העולה פחות כסף ונמצאת בין כה וכה יכולה להיות יעילה הרבה יותר מאשר אנרגיות אחרות העלולות להרוס את חיינו.

אורי אדלסבורג– אז מה היא אנרגיה ירוקה? אנרגיה ירוקה הינה למעשה כל סוג של אנרגיה שלצורך ייצורה לא נעשה הרס כלשהו של אנרגיות אחרות. ישנם כמה וכמה סוגים שונים של ייצור אנרגיה ירוקה כאשר חלק ניכר מהן ניתן לייצר באופן עצמי וללא התערבות של גופים חיצוניים. אם אתם רוצים להעניק לעצמכם את האנרגיות לשימוש יומיומי ואינכם מעוניינים לעשות שימוש הרסני באנרגיות כאלה ואחרות הקיימות על כדור הארץ הרי שאנרגיה ירוקה הינה הפתרון האולטימטיבי עבורכם.

אנרגיה ירוקה יכולה לבוא לידי ביטוי באנרגיה סולארית שהינה למעשה ניצול של שמש קיימת לצורך ייצור חשמל. לבד הוצאות ההתקנה והרכישה אין כל עלות של ייצור חשמל באמצעות אנרגיה סולארית וזאת משום שהאנרגיה הגלומה בשמש הינה אנרגיה כמעט אינסופית ומאחר וישראל הינה ארץ גלוית שמש בכמויות גדולות אנחנו יכולים לנצל אנרגיה זו למשך זמן רב גם בזמן שמדינות אחרות עוברות את עונת החורף שלהן – אצלנו( אדלטק)  ישנה שמש מלאה.

אין ספק ששמש הינה מקור אנרגיה מעולה. התקנה של לוחות סולאריים על הגג יכולה לתרום רבות לבעלי דירות המחפשים אפשרות של שימוש בחשמל ובאנרגיות חשמל מבלי להוציא הון תועפות מדי חודש בחודשו. דווקא כי ידוע שעלות החשמל הולכת וגדלה אזי עלויות השימוש בחשמל  המופק מאנרגיה סולארית הופכות אטרקטיביות עוד יותר.

You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. Both comments and pings are currently closed.